Vanaf de bijvelden
dinsdag 13 september 2011

Deze week aandacht voor een ingezonden verslag van de E3. Er werd aangetreden tegen E1 van Full Speed. Ondanks goed voetbal moesten de punten in Delft worden gelaten. Het verslag is ook te vinden op de elftalpagina van de E3.

Vandaag moest de E3 naar Full Speed voor een wedstrijd tegen de E1. Zonder Max want die was een weekendje weg. De E3 begon lekker fel aan de wedstrijd en Aimar had al snel kans op de 0-1, maar jammer: de bal ging net over... Het was Full Speed die het 1e doelpunt maakte en Kai maakte niet lang daarna de 1-1. En ondanks het goede voetbal kon de tegenstander 2-1 maken.Dit was ook de ruststand.

Na een peptalk van Hans en Alex en iets te drinken begon de E3 aan de 2e helft. De tegenstander kreeg wat meer kansen om te scoren maar Stef stond super te keepen.De E3 probeerde ook nog een doelpunt mee te pakken maar helaas het wilde niet lukken. Full speed maakte de 3-1 en dat was ook de eindstand. Jongens lekker gevoetbald!!!!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek