Gezellig zonovergoten G-toernooi
zondag 5 juni 2011

Gisteren werd er tijdens het G-Hagman Toernooi onder andere gespeeld om de Aad Hagman (i.m.) Wissel Sportiviteitbeker. Op de foto ’s ziet u bij de G- jeugd als winnaar ODB en bij de grote G-voetballers behaalde Honselersdijk G2 de sportiviteitbeker. De beide bekers werden uitgereikt door de Toos en Johan Hagman in het bijzijn van de overige familieleden Hagman.

Als afsluiter was er tussen 16.00 en 18.00 uur nog een muzikaal optreden van De Hoekse zanger Cornel, waardoor de polonaise werd ingezet, zeker na dat ook bekend werd dat het 1e elftal van Honselersdijk zich had gehandhaafd in de 3e klasse.

Mede dankzij het zonnige weer en de vele vrijwilligers, die hun steentje weer hebben bijgedragen, kunnen we terugkijken op een geslaagd G-Toernooi.

Zoomin'