Vooruitblik programma zaterdag
vrijdag 13 mei 2011

Een beperkt aantal wedstrijden, morgen op de Strijphorst. Toch is er ook voor degenen die niet spelen, genoeg te beleven, vooral op het hoofdveld. Zoals eerder gemeld, speelt het tweede om 12.00 uur de eerste wedstrijd in de nacompetitie voor promotie.

Aansluitend de kraker van de middag: de laatste competitiewedstrijd van het eerste tegen VDL. Samen met nog een hele rij andere teams loopt het eerste nog het risico op een nacompetitieplaats voor lijfsbehoud. De volledige stand is hier te vinden. Bij winst heeft SV Honselersdijk alles in eigen hand. Bij gelijkspel of verlies is het afhankelijk van de andere uitslagen. Kom dus allemaal morgen om 14.30 uur naar de Strijphorst om het eerste aan te moedigen!

Naast de eerder genoemde wedstrijden, spelen er nog drie andere seniorenteams thuis: S4, S8 en S9, evenals B1, C2, C3 en JG1.

Sosef & v/d Knaap