Vooruitblik S1 - KMD 1
vrijdag 15 april 2011

Morgen treft het eerste het Wateringse KMD. De uitwedstrijd werd eerder dit seizoen met 0-2 verloren. KMD kende een prima seizoenstart met 15 punten uit 8 wedstrijden, maar is nu wat afgezakt getuige de elfde plaats op de ranglijst. Aan het einde van het seizoen betekent deze positie extra wedstrijden in de vorm van promotie of degradatie naar de vierde klasse. Het belang is dus duidelijk voor de teams van Rene Slegenhorst (plaats 7 met 27 punten) en ex-Honselersdijk trainer Roy Wasmus (plaats 11 met 24 punten): winst! Honselersdijk moet op zijn hoede zijn, want KMD won eerder dit seizoen al uit bij Die Haghe, VDL en Westlandia.

Scheidsrechter Kriel zal om 14:30 uur het eerst op zijn fluit blazen om de pupil van de week de aftrap te laten nemen. Sven wensen wij een fijne zaterdagmiddag met het eerste. Hieronder zijn profiel:

Naam: Sven Jenezon
Leeftijd: 12 jaar
School: Ik zit op ’t Startblok groep 8
Elftal: Ik speel in de D2
Later word ik: Profvoetballer
Mijn favoriete profclub is: Feyenoord
Mijn favoriet profvoetballer is: Cristiano Ronaldo
Mijn favoriete trainer is: Moek
Mijn sterkste punten zijn: Acties maken
Op welke plaats speel je: Links middenveld
Mijn mooiste voetbalmoment is: Met de E1 en E2 naar België