Vanaf de bijvelden
dinsdag 22 maart 2011

Afgelopen zaterdag mocht de F8 thuis aantreden tegen Den Hoorn. Ondanks complimenten voor de spelers, werd er met 1-5 verloren. Op de elftalpagina is een uitgebreid verslag te lezen. Enkele fragmenten:

"Rick kwam gelijkertijd met de start van de wedstrijd aanzetten en verontschuldigde zich bij de hoofdleider Willem voor het feit dat zijn vader niet goed opgelet had en daardoor te laat kwam."

"Luca en Scott lieten zien waarom zij echte spitsen zijn. Zij speelde zichzelf veelvuldig vrij met mooie passeerbewegingen langs de tegenstander. De Hoorn werd vaak gedold door de spitsen.
De 1-0 voorsprong welke de F8 met zijn allen hadden gescoord was dan ook zeer terecht."

"Net als verleden week stonden er weer veel mensen langs de lijn. Kijken naar de F8 is een echte aanrader. De jongens spelen enthousiast en fris voetbal."

Sosef & v/d Knaap