Nieuwe datum S1 - Naaldwijk
dinsdag 1 maart 2011

Vandaag heeft de KNVB district West II bekend gemaakt dat de competitiewedstrijd van het eerste tegen v.v. Naaldwijk (za) thuis wordt ingehaald op dinsdagavond 20:00 uur. Gezien het overvolle programma en de weinige vrije zaterdagen moet er nu dus helaas op dinsdagavond worden ingehaald. Inzet: de eerste periode en 3 punten.

Deze wedstrijd werd eerder afgekeurd en zou op veld 2 gespeeld worden, ware het niet dat het bestuur van s.v. Honselersdijk de veiligheid voor het publiek niet kon (kan) garanderen. Als dank werden (voorlopig?) 3 wedstrijdpunten in mindering gebracht.

En nu heeft dus ook s.v. Honselersdijk (helaas) stewards aangesteld om duidelijk aanwezig een oogje in het zeil te houden. Westlands amateurvoetbal....

Van Dijk Brouwer Installatietechniek