vooruitblik VDL 1 - S1
vrijdag 18 februari 2011

Morgen reist de selectie en waarschijnlijk ook weer veel supporters naar Sportlaan 1 (3141 XN) te Maassluis. Tegenstander is VDL. Beide teams hebben nu 20 punten en troffen elkaar nog niet in deze competitie. Het is voor Honselersdijk de 14e wedstrijd en daarmee is de competitie nu precies halverwege. Bij "rust" staan we nu vijfde en dus wederom een wedstrijd van aanhaken of voorlopig afhaken. Het tweede is vrij en dus heeft Rene Slgentenhorst voldoende keuze mogelijkheden met uitzondering van (het moet maar eens gezegd en niet vergeten worden) de langdurig geblesseerden: Tom van Schie, Niels Bransen, Lennart, Roel, Azzedine en de tijdelijk geblesseerden: Tom Lobert, Michel van Giesen en Martijn. Aftrap 14:30 uur. Succes mannen.

Van der Meer verzekeringen