Vooruitblik S1 - Loosduinen 1
vrijdag 11 februari 2011

De selectie is zwaar uitgedund en de heren trainers en spelers zullen alle zeilen bij moeten zetten om "aan te haken". Het eerste speelt morgen haar vijfde thuiswedstrijd van dit seizoen. Tegenstander s.v. Loosduinen staat op plaats 10 (16 uit 13) en het eerste op plaats 8 (17 uit 12). Beide ploegen speelden eerder dit seizoen op Sportpark Madestein met 3-3 gelijk. De laatste maal in competitieverband op de Strijphorst was op 21-09-1996 (1-0 winst). Nog verder terug zien we: 2-1 (84/'85), 0-2 ('91/'92) en 3-2 ('92/'93). De pupil van de week zal dit niet herinneren en zich hopelijk verheugen op de komende wedstrijd (op het kunstgras?). Veel plezier Brian!

Lees ook de voorbeschouwing van de kant van s.v. Loosduinen.

Pupil van de week:
Naam: Brian van Geest
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op de ISW Hoogeland MH1A
Elftal: Ik speel in de D1
Later word ik: weet ik nog niet
Mijn favoriete profclub is: Feyenoord
Mijn favoriet profvoetballer is: Dirk Kuyt
Mijn favoriete trainers zijn: Erik en Lino
Mijn sterkste punten zijn: Combineren en de spelopbouw
Op welke plaats speel je: Rechts op het middenveld
Mijn mooiste voetbalmoment is: Met de E1 van Mario naar Belgiƫ en de uitnodiging voor de KNVB