Laatste wedstrijd
vrijdag 7 mei 2010

Morgen om 14:30 fluit scheidsrechter Heemskerk voor hopelijk de laatste wedstrijd ooit van het eerste in de vierde klasse. Dit is tevens de laatste competitiewedstrijd van het seizoen en is, zoals ze dat noemen, een wedstrijd om des keizers baard.

Niet voor onze pupil van de week (zie hieronder) en niet voor Jerry van der Meer die (in principe) voor de laatste keer in het eerste elftal speelt. Na 14 jaar (debuut was op 23 april 1996) en ongeveer 350 wedstrijden zal hij volgend seizoen in het tweede elftal spelen.

Tegenstander is het Rijswijkse Vredenburch. De heenwedstrijd eindigde toen in een 3-1 overwinning. Wordt er morgen 1 keer meer gescoord, dan betekent dit dat het 100-ste competitiedoelpunt is gescoord. Degene die hem maakt, trakteert? Trainers ook?

Pupil van de week:
Naam: Joey Valstar
Leeftijd: 12 jaar
School: Ik zit op de Hoeksteen Groep 8
Elftal: Ik speel in de D1
Later word ik: Profvoetballer
Mijn favoriete profclub is: Ajax
Mijn favoriet profvoetballer is: Cristiano Ronaldo
Mijn favoriete trainer is: Sjaak Vollebregt
Mijn sterkste punten zijn: Overzicht, Techniek
Op welke plaats speel je: Middenveld
Mijn mooiste voetbalmoment is: Dat ik bij de KNVB speel