Eenvoudige winst voor het eerste
zaterdag 5 december 2009

Het leek erop dat de jonge spelers van het eerste zich moeilijk konden motiveren tegen laagvlieger Vredenburch na de winst tegen koploper Hoekse Boys. Het speelde in de derde minuut Sinterklaas en liep grote delen van de wedstrijd tegen zichzelf te voetballen in een te laag tempo.

Het Honselse publiek bevolkten (wederom) met velen de kantine om de 1-1 ruststand te evalueren en moesten na de rust de scheidsrechter even op het een en ander wijzen. Uiteindelijk werd het 3-1 en dat zijn toch weer drie punten waardoor de tweede plaats bereikt is. Paar feitjes: geen blessures, geen kaarten en niet gewisseld aan de kant van Honselersdijk, maar ook 6 corners en wederom niet gevaarlijk. Voor de gastheren 6 gele kaarten waardoor 2 rode doordat ze gewoonweg te laat de acties inzetten en een hond in het veld. Nog 2 wedstrijden en dan de winterstop.

Opstelling:
Tom van Schie (A); Roel van Meurs, Tom Lobert, Michel van Giesen; Frank Vellekoop, Leon de Brabander, Loek Grootscholten, Robbie Brabander; Tom Gram, Morad Naimi, Mike Mast.

03' 1-0 Vredenburch
33' 1-1 Leon de Brabander