Vanaf de bijvelden
dinsdag 6 april 2010

Hoewel de kop van de website nog spreekt over het zevende, vandaag toch echt de highlights uit het wedstrijdverslag van het vijfde. Per fiets (althans een deel van de spelers) gingen zij op bezoek bij Verburch. Een 1-2 verlies was het resultaat.

"In de weken voorafgaand aan de wedstrijd tegen de koploper werd de fietscombi-regeling door de comissie drankzaken Weer uit de hoek getoverd. Eenmaal nadat de middag was aangebroken gooide de regen voor het eerst deze dag roet in het eten. Met een sterk verdunde fietscombi van 8 man werd de barre tocht naar de Poeldijk gereden. De rest koos voor de milieuonvriendelijke vierwielers."

"Al na 5 minuten konden de sterren weer terug de kleedkamer in nadat de regen voor de tweede keer spelbreker was. Na een afkoelings/opwarmperiode van 10 minuten werd de wedstrijd hervat op een veld dat inmiddels flink onder water kwam te staan. Dit resulteerde in wat glijpartijen en een Danny die helemaal in zijn element kwam in het water."

Van der Meer verzekeringen