Vanaf de bijvelden
dinsdag 15 december 2009

Menig elftal van SV Honselersdijk houdt een eigen elftalpagina bij op de website van onze vereniging of op een externe pagina als ditismijnteam.nl. De links naar alle elftallenpagina's zijn hier te vinden. Vandaag aandacht voor de pagina van de f2 met daarop een verslag van de uitwedstrijd tegen RKDEO:

"Gelijk al waren wij de aanvallende ploeg met meerdere kansen. Stef die mooi voorgaf op Milan, Michel met meerdere schoten op het doel, Stef die nog net de bal binnen wist te houden en daarmee een nieuwe kans creëerde, maar de bal wilde er niet in. Hij ging er of net naast, erover, op de lat, op de paal en ga zo maar door, en dan stond er natuurlijk ook nog een keeper in het doel."

"Tijdens het nemen van de penalty’s kwam er een groot vliegtuig overvliegen, waarvan de jongens dachten dat daar Frenk inzat die er deze week niet was omdat hij op vakantie ging. Er werd dus flink gezwaaid naar boven en een prettige vakantie gewenst door allemaal aan Frenk."

Condubouw