Vanaf de bijvelden
dinsdag 15 september 2009

Zijn wedstrijdverslag op de website van het tweede opent Marnix Alsemgeest met een uitgebreide ode aan invalkeeper Paul van der Valk. Maar ook de wedstrijd komt uitgebreid aan bod:

"Na wat omzettingen in de rust, begonnen we direct na rust met resultaat. Wederom was het Pronk die na een mooie aanval droog de 1-2 aantekende en hiermee goed op weg was tot de man van de wedstrijd uit te groeien. "

"Nu deed de tegenstander er nog een schepje bovenop (niet een echt schepje natuurlijk, maar een spreekwoordelijk schepje)."

"Conclusie: 3 zwaar bevochten punten die we in de tas naar Honselersdijk konden meenemen. Deze opgeteld te hebben, staan we nu na 2 wedstrijden gedeeld 1e aangezien geen concurrent beide wedstrijden wist te winnen."

Ook op websites van tegenstanders verschijnen regelmatig verslagen van wedstrijden ten S.V. Honselersdijk. Bijvoorbeeld op de website van Hoekse Boys.

jem-id