S.V. Honselersdijk in het nieuws (2)
woensdag 18 juni 2003

Het is niet de gewoonte van de webredactie om aandacht te besteden aan artikelen uit Het Hele Westland. Deze keer staat er echter een interview met onze voorzitter in: 'Ik begrijp niet dat Westlandia geen genoegen wil nemen met haar eigen rijkdom'. Nadat de voorzitter van Fevowest een brief van de S.V. Honselersdijk doorgaf aan de pers komen we wekelijks artikelen tegen over het actief benaderen van jeugdspelers. Wij zijn tegen, maar dat had u uit het interview al begrepen. Meneer Cynicaster was vorige week van mening, dat het Westland zuinig moet zijn op een hoofdklasser in het Westland. En dat zou dan het actief benaderen van jeugdleden rechtvaardigen. Zeker geen vrijwilliger bij een sportvereniging... En nog wat meneer Cynicaster, de kracht van een vereniging zit in de acceptatie van haar sportieve mogelijkheden. Zelf opgebouwd natuurlijk. Dat betekent dat je wint, maar ook wel eens verliest...

Prins Group