5 juni het startschot voor De Club van Honsel
dinsdag 2 juni 2009

Op 5 juni a.s. wordt de bouwfase afgesloten, want dan gaat De CLUB VAN HONSEL officieel aan de slag: vrijdagavond 5 juni belooft een gezellige en informatieve avond te worden voor alle ondernemers uit de regio.

We hebben belangrijke personen weten vast te leggen om invulling te geven aan die avond. Uit eigen gelederen zijn dat Jaap Koole, de voorzitter van onze sportvereniging, en René Herrewijnen, de grondlegger van DE CLUB VAN HONSEL. Uit de kring van onze sponsors treedt Bart Sosef (directeur van Nic Sosef) naar voren als spreker. En speciale gast van de avond is Sjaak Troost. Hij zal de genodigde ondernemers vertellen over zijn ervaring als topvoetballer en over de voordelen die sportsponsoring hen kan bieden. Misschien laat Sjaak Troost ook nog zijn licht schijnen op de laatste nieuwtjes uit de Kuip.

Onder de nieuw aangemelde leden van DE CLUB VAN HONSEL zal een gesigneerd shirt van Feijenoord worden verloot.

Zie voor meer informatie de pagina van De Club van Honsel.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek