Stand van zaken bij de jeugd: Kampioenen in aantocht?
dinsdag 5 mei 2009

Het einde van het seizoen nadert en komende zaterdag 9 mei zijn er weer wedstrijden gepland na de mei-vakantie. Een goede gelegenheid om u te informeren over de stand van zaken bij onze jeugd-elftallen. Welke wedstrijden zijn komende week nog van belang? U leest het hieronder. Onze huisfotograaf gaat het nog druk krijgen.

De jongste meisjes worden aangeduid als MJ1 en zij behalen het kampioenschap als de meiden weten te winnen van MJ2 van KMD uit Wateringen. Er staat een uitwedstrijd op het programma. De scheidsrechter zal om 11:00 uur voor het eerst fluiten.

De D4 moet nog 2 wedstrijden winnen om uitzicht op het kampioenschap te houden. Winst a.s. zaterdag tegen Lyra D5 is cruciaal.

De E5 speelt om 08:45 uur thuis tegen Polanen E7 haar kampioenswedstrijd. Bij winst is de titel voor deze jonge Honselersdijkers.

De F6 kan a.s. zaterdag (uit bij Lyra F9) om 08:30 uur bij winst kampioen worden !

De F9 speelt a.s. zaterdag uit om 09:00 uur tegen de directe concurrent 's-Gravenzandse V.V. F9. Beide teams hebben 21 punten uit 8 wedstrijden. Nog 2 wedstrijden te gaan.

Bron: KNVB website; hou het programma via ons clubblad ook in de gaten !
Heeft u aanvullingen, dan kunt u dat melden via: webredactie@svhonselersdijk.nl.

jem-id