Vanaf de bijvelden
dinsdag 28 april 2009

Een uitgebreid wedstrijdverslag van het 2e op de elftallenpagina's. Enkele hoogtepunten:

"Na 10 minuten was iedereen er klaar voor, en gingen we het veld op. Behalve Strik, die had volgens mij niet zo zin om te ballen, en dacht trek me veter verrot, kan ik lekker op de bank gaan zitten in het zonnetje. Helaas voor hem want er waren nog veters zat."

"...en gingen met een goed gevoel de rust in, ondanks dat Jan niet echt tevreden was over het spel dat we speelden in de 1e helft. En zei van: "Jongens, we hebben vaker 2-0 voor gestaan en dan toch nog weg hebben gegeven!" (hij heeft nog gelijk gehad ook)."

"Zo eindigde de wedstrijd in een zure 2-2 wat natuurlijk niet verdiend was. Wat eigenlijk een dikke overwinning had moeten wezen!"

Van Dijk Brouwer Installatietechniek