Smadelijke nederlaag S.V. Honselersdijk
zondag 5 april 2009

Met 6-0 verliezen van een mededegradatiekandidaat. Daar zag het bepaald niet naar uit. Al in de vijfde minuut kreeg S.V. Honselersdijk een kans alleen voor de keeper. Tegenvaller was het uitvallen van aanvoerder Lennart Kester in de 12e minuut. Het lukt maar niet om twee wedstrijden in dezelfde opstelling te spelen. SEV kwam in de eerste helft pakweg vier of vijf maal over de helft. Maar scoorde wel in de 25e en 31e minuut. De wedstrijd was in de 52e minuut gespeeld door de 3-0. Positief was de terugkeer van Morad Naimi. Of dat op tijd is gaan we zien. Eerst weer uithuilen.
Opstelling:
Tom van Schie; Lennart Kester (A, -12, Jim Ophorst), Jerry van der Meer, Mink Kuiper (geel); Rino Vijverberg, Leon de Brabander (geel), Tom Lobert, Robbie Brabander, Loek Grootscholten; Mike Mast, Patrick Kester (-45, Morad Naimi).

Zoomin'