S.V. Honselersdijk uit tegen SEV
donderdag 2 april 2009

Zaterdag speelt het eerste uit tegen SEV en daarmee één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. S.V. Honselersdijk staat één punt voor met een wedstrijd meer gespeeld. Voor beide elftallen telt alleen de winst. Dat wordt een spannende pot in Leidschendam. Aanvang 14:30 uur en voor de supporters: Sportparkweg 4, 2263 SX Leidschendam. De route:
Vanuit richting Voorschoten:
Via de Veursestraatweg rijdt u Leidschendam binnen. Bij de eerste verkeerslichten rechtsaf de Boslaan op. Bij de volgende verkeerslichten rechtsaf (Dillenburgsingel). Aan het einde rechtsaf de Willem de Rijkelaan op. Aan het einde gaat u rechtdoor via de Sportparkweg naar het Sportpark Kastelenring.
Vanuit richting Den Haag:
Via de Mgr. van Steelaan/Heuvelweg rijdt u Leidschendam binnen. Bij de verkeerslichten blijft u steeds rechtdoor rijden. Vervolgens komt u uit bij het eindpunt van tramlijn 2 waar u linksaf de Willem de Rijkelaan oprijdt. Aan het einde gaat u rechtdoor via de Sportparkweg naar het Sportpark Kastelenring.

Condubouw