Vanaf de bijvelden
dinsdag 28 oktober 2008

Het hele spectrum van uitslagen was dit weekend op de bijvelden te bewonderen: verlies voor het derde, winst voor het vierde en een gelijkspel voor het zesde. De hoogtepunten uit de elftallenpagina's:

Polanen - S3

"Jammer, we verloren van POOLanen met 5-4. Na een winnend doelpunt in de laatste minuut. Het had evengoed 8-8 kunnen zijn. De inzet was hartverwarmend. Van het spelletje kreeg ik het soms koud. We hadden moeite met de balvaardige en fysiek sterke Polen."

"Waardering door de vereniging voor al die selectiespelers is belangrijk. Het zit vaak in de kleine dingen."

Celeritas - S4

"De voorbereiding op de competitiewedstrijd met Celeritas was niet bepaald optimaal: het gezellige verjaardagsfeest van Abraham Lievaart op vrijdagavond zorgde ervoor dat de meeste spelers aanzienlijk later en minder nuchter op bed lagen dan normaal."

"Na afloop werd er in de jaren'60 (of misschien nog wel oudere) kleedkamer niet lang gezocht naar oorzaken, en bleef zelfs de helft van het kratje bier onaangeraakt staan, iets wat in de geschiedenis van het vierde waarschijnlijk zelden is voorgekomen. De oorzaak hiervoor kan worden gezocht in de festiviteiten van de vorige avond, maar meer waarschijnlijk is dat het merk Bavaria toch al niet tot de meest drinkbare biersoorten behoort."

S6 - CWO

"De toss......altijd een spannend moment...Opa wint!! draaien van helft dus. Ik weet gelijk weer waarom ik spits ben, dan hoef je namelijk niet zover te lopen (van de ene helft van de middencirkel naar de andere helft)."

"Op de bank zitten is tegenwoordig niet zo leuk, banken gaan nogal eens failliet...(je zal er maar net op zitten)."

jem-id