Verlies voor het eerste
zondag 26 oktober 2008

De beste periode in de wedstrijd tegen de Leidse koploper Roodenburg waren de eerste 15 minuten na de aftrap. Via grote kansen van Patrick Kester en Morad Naimi had een 2-0 voorsprong op het bord kunnen staan. In de 20e minuut werd het 0-1 doordat de buitenspelmogelijkheid niet benut werd. Vlak voor rust was er een grote mogelijkheid voor Mansour om de gelijkmaker erin te schieten. Na rust zagen we geen kansen voor de oranjehemden. Roodenburg scoorde in de 75e en 91e minuut de verdiende 0-2 en 0-3. Door het verlies is het eerste terug te vinden op de tiende plaats met 6 punten uit 6 wedstrijden en 6 gescoorde doelpunten.

Opstelling:
Tom van Schie; Leo Bruinen (-60, Loek Grootscholten), Roel van Meurs (geel), Lennart Kester (A), Mink Kuiper; Rino Vijverberg, Morad Naimi, Tom Lobert; Mansour El Mahjari, Patrick Kester (-64, Jim Ophorst), Mike Mast

Zoomin'