Opnieuw verlies voor het eerste
zondag 9 september 2007

Ook in de eerste uitwedstrijd van het seizoen is het eerste elftal er niet in geslaagd punten te veroveren. Dankzij een ongelukkig doelpunt werd de uitwedstrijd tegen Excelsior Pernis met 1 - 0 verloren.

In de eerste helft kreeg Pernis veel ruimte om te voetballen. Toch wist SVH enkele kansen te creƫren, die helaas geen doelpunten opleverden. Enkele minuten voor de rust wist de thuisploeg het net wel te vinden. Na de rust ging het eerste op jacht naar de gelijkmaker. Een helft lang werd de tegenstander onder druk gezet. Dit mocht echter niet baten: de punten moesten in Pernis worden achtergelaten. Toch biedt het goede spel van de tweede helft perspectieven voor de derby van volgende week: de thuiswedstrijd tegen Maasdijk.

Zoomin'