Een kijkje bij S.V. Honselersdijk
woensdag 1 november 2006

De Sport Vereniging Honselersdijk beschikt met ingang van 31 oktober 2006 over een volledige pagina in Groot Naaldwijk. Iedere laatste dinsdag van de maand verschijnt deze pagina, waarvan de redactie in handen is van Johan van Dien en Ab van Dijk. De pagina is opgebouwd uit diverse rubrieken als In de picture, Wie de jeugd heeft en de Clubman/vrouw van de maand. De eerste keer lezen we een interview met eerste elftal sponsor Erik Sosef van Sosef & v.d. Knaap. Met een fraaie elftalfoto van het eerste elftal. In de rubriek Wie de Jeugd heeft is de voorzitter van de technische commissie aan het woord. Jaco de Wijs geeft aan hoe de opleiding in elkaar steekt en dat er volop mogelijkheden zijn om je te bekwamen als trainer. Clubman van de maand is Wim Lugtenburg, die tijdens de algemene ledenvergadering de gouden speld met briljant kreeg uitgereikt. Verder nieuwsflitsen en natuurlijk aandacht voor Super Party 6 en het G-feest. Een goed initiatief.

jem-id