Jubilarissen op ledenvergadering
woensdag 1 november 2006

Op de jaarlijkse algemene ledenvergadering werd aan Wim Lugtenburg de gouden speld met briljant toegekend behorend bij het erelidmaatschap van de vereniging. Wim stopt als voorzitter van de Raad van Advies en Toezicht en was in zijn rijke verenigingsleven secretaris van 1973-1976, voorzitter van 1980-1986 en voorzitter van de bouwcommissie 1999-2002. Tevens was hij speler van het eerste elftal dat o.a. kampioen werd in het seizoen 1966-1967. Tot lid van verdienste werd benoemd Bas Treffers na tien jaar bestuurslid. Bas heeft een succesvolle integratie van het G-voetbal in de vereniging gerealiseerd, was verantwoordelijk voor het zaalvoetbal en is actief bij de diverse verenigingsfeesten. Ook Trudie van Giesen werd benoemd tot lid van verdienste. Trudie is al 13 jaar actief voor de jongste jeugd, van trainer, (hoofd)leider en organisator van Sinterklaasavond, ouder/kindvoetbal en het bezoeken van wedtrijden van profclubs. En daarom heeft onze jongste jeugd het imago verwend te zijn bij onze vereniging. De foto's zijn van Aad v.d. Assem.
De speld met bloemen voor het 40 en 25 jaar lid zijn ging naar: 40 jaar: Aad van Renesse, Cor v/d Meer, Frans van Dijk, Jan de Brabander, Jan Grootscholten, Jan Dijkhuizen, Johan Schut en Kees Wagenmakers. 25 jaar: Barry v/d Ende, Eef van Lier, Gert-jan Sosef,
Patrick Botman, René Rietdijk en Ron Arensman. Peter de Bruin werd gehuldigd voor zijn 41 jarige lidmaatschap en werd daarmee nog eens extra in het zonnetje gezet vanwege zijn vertrek als trainer.

Zoomin'