S.V. Honselersdijk in het nieuws (2)
donderdag 8 juni 2006

In 't Hele Westland lezen we een leuk interview van onze nieuwe hoofdsponsor Erik Sosef en zijn vrouw Antionette van Sosef & v.d. Knaap. Een citaat 'Erik Sosef is met ingang van het volgende seizoen de nieuwe hoofdsponsor van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. "Ik heb er mijn hele leven gevoetbald", vertelt hij... En over zijn sponsoring: "Ach, natuurlijk doe je dat ook een beetje voor de naamsbekendheid, maar op de eerste plaats voor de vereniging. Ik ken geen andere club die met zóveel vrijwilligers zóveel organiseert voor groot en klein. Ik ben een geboren en getogen Honselersdijker en wil er graag aan meewerken Honselersdijk positief neer te zetten." Daar wordt de webredactie toch even stil van. Een mooier compliment kunnen we ons niet wensen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek