Nog meer kampioenen morgen?
vrijdag 12 mei 2006

Bij de senioren spelen morgen het vierde en het achtste om het kampioenschap. De wedstrijd van het vierde is speciaal. Zaterdag om 18.00 de wedstrijd S4-Victotria'03. Waar gaat het om? In deze wedstrijd wordt het kampioenschap in de res. 4e klasse F beslist. Of S.V. Honselersdijk of Victoria'03 wordt kampioen. De stand tussen beide teams is op dit moment gelijk met het doelsaldo in het voordeel van Victoria'03. Honselersdijk moet dus winnen om het kampioenschap te kunnen vieren.
De wedstrijd is het restant van het duel op 21 januari welke werd gestaakt na het afvoeren per ambulance van ons bestuurslid Bas Treffers (het herstel gaat langzaam, maar komt eraan!).
Van de 1e helft dienen er nog 10 minuten gespeeld te worden. Dan pauze en uiteraard de tweede helft nog. Honselersdijk begint met een 0-1 achterstand aan de wedstrijd. Dit was de tussenstand op het moment van staken.
Al met al een bijzondere wedstrijd, de beslissing van het kampioenschap en de herrinering aan de gebeurtenis.
Het achtste speelt om 14:30 uur uit tegen Warnica Star 5. Bij winst is het achtste kampioen. Een gelijkspel lijkt gezien het doelsaldo (+9) ook voldoende. Om 18:00 uur spelen ook thuis het eerste en tweede elftal de eerste wedstrijd uit de nacompetitie.

Van der Meer verzekeringen