Nacompetitie start voor S.V. Honselersdijk
donderdag 11 mei 2006

De eerste wedstrijd is a.s. zaterdag om 18:00 uur thuis tegen Alexandria'66. De Rotterdamse vereniging speelt in de tweede klasse en is op de vijfde plaats geƫindigd met 33 punten. Dat is drie punten meer dan S.V. Honselersdijk, dat op de zevende plaats eindigde. Alexandria '66 werd tweede in de tweede periode, na kampioen Sportlust'46. Op de website is nog het volgende te lezen 'Het vlaggenschip van onze vereniging speelt dit seizoen voor het eerst in de historie van onze vereniging op 2e klasse niveau. Daar zijn we trots op. Extra trots zijn we op het feit dat van de 21 spelers van de A-selectie er liefst 19 uit onze eigen jeugdopleiding komen. Pikant detail : De oudste speler van onze selectie is 26 jaar, 1 speler is 24 jaar en liefst 19 spelers zijn 23 jaar of jonger.' Dit komt ons bekend voor. Benieuwd wat voor wedstrijd het oplevert.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek