Kampioenen!
zondag 7 mei 2006

Op haar 42e verjaardag vierde de Sport Vereniging Honselersdijk zeven kampioenschappen bij de jeugd. Wat een prestatie!
Een kort verslag met natuurlijk de kampioenen op de foto:
De dag begon om 8:45 uur met de wedstrijd van van C3 tegen Naaldwijk C2 9-1. Om 9:45 zagen we de E6 met 20-0 (!) winnen van Den Hoorn E9. De E1 startte om 10:30 uur en won met 3-0 van Neptunus (de foto is van Gertjan Groenenboom, dank!). Inmiddels was de E3 met een 1-14 winst teruggekeert van Excelsior '20 E2. Het verlies van Monster E2 leverde het kampioenschap op. Om 11.00 uur was het de beurt aan de C2, dat na een 1-4 achterstand het kampioenschap extra kleur gaf met een winst van 6-4 op 's-Gravenzande VV C2. De D3 had om die tijd de strijd tegen Westlandia D3 met veel succes (1-9) beslist en vierde ook het kampioenschap (de foto is van Marjo Middelburg, dank!). De laatste kraker op het kampioenenprogramma was de wedstrijd B1 - Dynamo '67 B1. En het werd een kraker. Onder begeleiding van vuurwerk startte de wedstrijd en binnen vijf minuten stond het 0-3! Voor de rust was de stand glad gestreken (3-3), maar direct na de rust stond het al 3-4. Een echte kampioenswedstrijd, die in een 8-4 winst eindigde.
Allen van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!

Prins Group