C4 ontmoet morgen Johan Cruyff
vrijdag 31 maart 2006

Morgenochtend om 9:00 verricht Neerlands beste voetballer ooit de aftrap van de wedstrijd Monster C3 - S.V. Honselersdijk C4. Volgens 't Hele Westland van gisteren is JC de speciale gast bij Monster en RKSVM tijdens de presentatie van het jeugdplan en loterij voor het nieuwe clubhuis.
Monster C3 is een geduchte tegenstander van de C4 in de strijd om het kampioenschap. Van Kees Vlielander ontvingen wij de bijgaande foto met daarop te zien van links naar rechts staand Ted Scholtes, Stefan de Drijver, Tom Baremans, Evert-Jan de Jong, Yannick Mauritz, Twan van de Berg, Ewout van Veen, Robin Vlielander, Jack van Schie, zittend Wesley Berkhuysen, Ivo Bos, Ted Zwinkels, Tom Scheffers, Richard Eekhout en Dennis van Schie.
Veel succes mannen, pakken die punten!

Condubouw