Hoe staan de C-elftallen ervoor
dinsdag 11 november 2003

Vijf C-elftallen dit jaar, dat is één meer dan het vorige seizoen. C1 gaat aan kop met 18 punten uit acht wedstrijden. De eerste plek wordt wel gedeeld met nog twee andere verenigingen. C2 speelde pas zes wedstrijden en kan met de nog resterende twee wedstrijden aanzienlijk stijgen. Nu staat het elftal negende met vier punten. De C3 staat op een gedeelde vijfde plaats met dertien punten uit acht wedstrijden. De laatste twee wedstrijden won dit elftal met 5-0. De C3 is in vorm! C4 staat vierde met twaalf punten uit zes wedstrijden. Ook daar zit nog rek in en een derde plaats zit er in. C5 is ook in vorm, de laatste twee wedstrijden gewonnen en twaalf doelpunten gemaakt. Een zesde plek met tien punten uit acht wedstrijden.

jem-id