Vlaggenist gezocht
dinsdag 7 februari 2006

Voor de zaterdagochtend zoekt de Sport Vereniging een 'vlaggenist'. Het is de bedoeling op iedere zaterdag de vlaggen in de mast te hangen en s’middags weer wil laten neerlaten en opbergen. Per zaterdag is naar schatting een half uur nodig om deze unieke functie op je nemen. Wie biedt zich aan?
De 'vutters' en '65 plussers' kunnen op maandagochtend aan ook bij de Sport Vereniging aan de slag. We zoeken vrijwilligers om het hoofdveld na te lopen na de wedstrijden. Ongeveer 2 uur per week en natuurlijk staat er een 'bakkie' klaar.
Wilt u naast het hangen van de vlaggen nog meer doen? geef u op als commissielid van dienst. Eens in de zoveel weken meemaken hoe een voetbalochtend eruit ziet? Bel 0174 626272 of e-mail.

Condubouw