Kantine leeg?
maandag 6 februari 2006

Zo leeg kan het er binnenkort achter de bar uitzien…….

…………..En dit is geen loos dreigement!

Van de kantinecommissie

Iedereen gaat er nog steeds vanuit dat er altijd een biertje koud staat en wat te eten besteld kan worden. Helaas hebben we nog steeds een groot tekort aan barvrijwilligers en als dit zo blijft zal het toch binnenkort gaan gebeuren dat de keuken of zelfs de hele bar op bepaalde tijden dicht gaat. Op dit moment zijn er mensen die elke week hun vrije zaterdag opofferen om de kantine/keuken draaiende te houden. Dit is niet lang meer vol te houden, dat snapt iedereen.

Op dit moment zijn we heel dringend op zoek naar mensen voor de maandagavond, de donderdagavond en de zaterdag. Veel verenigingen verplichten hun leden/ouders een vrijwilligerstaak uit te voeren voor de club. Het verenigingsgevoel wat bij SV Honselersdijk heerst weerhoudt ons er nog steeds dit principe toe te passen, en dat willen we graag zo houden.

Wij kunnen ons niet voorstellen dat er geen mensen zijn die 3 of 4 uurtjes per maand over hebben om een bardienstje te draaien. Dus: spelers, vrienden, vriendinnen en ouders: geef ons een telefoontje en meld je aan.

Kun je niet op de gevraagde dagen maar wil je toch wat doen, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom, want op alle dagen kunnen we nog mensen gebruiken en…..vele handen maken licht werk!

Aanmelden kan bij de directie 0174 626272 of via e-mail.

Zoomin'