S.V. Honselersdijk uit tegen Rozenburg
donderdag 29 september 2005

Komt dat eerste punt zaterdag? In het AD van gisteren waren diverse spelers en de trainer van S.V. Honselersdijk aan het woord in het stukje 'Honselersdijk mist ervaring en zelfvertrouwen'. En waar komt het op neer? Onrustige opbouw, te snel de lange bal, die vervolgens weer snel terug komt en dus scoren we ook weinig.
De webredactie verwacht ondanks het 'goede gesprek' van afgelopen zaterdag een verandering in speelwijze. Niet alleen moeten de schouders er onder gezet worden. De aanpassing kan liggen in het spelsysteem, dat in de voorgaande wedstrijden met vier tot vijf aanvallend ingestelde spelers werd gevoed. Eerst de nul houden, dan is het eerste punt al binnen. Erg gewillig zal Rozenburg daar niet aan meewerken. Zij hebben inmiddels vijf punten uit vier wedstrijden.

Sosef & v/d Knaap