In memoriam - Jan Prins
dinsdag 2 april 2024

Onlangs bereikte ons het droevige bericht dat Jan Prins op 26 maart jl. is overleden. Jan was als trouw supporter zeer betrokken bij onze vereniging.

Zo was hij jaren actief om sponsoren te werven om van het traditionele Kerstrad een succes te maken. En was hij destijds een belangrijke stimulator voor het realiseren van onze tribune.
Hij vond de sportieve prestaties van 'zijn kluppie' belangrijk en was vaak op het park te vinden. Samen met zijn broer en Jac Valstar stonden ze ook wel bekend als de klompenmaffia als ze de prestaties van het eerste kwamen bekijken.

Maar naast het voetbal stond voor hem de sociale en prettige omgang met elkaar binnen de club hoog in het vaandel. Op een fatsoenlijke en respectvolle manier met elkaar omgaan vond Jan belangrijk en liet dit ook blijken. Hij was altijd bereid om, gevraagd en ongevraagd, opbouwende kritische kanttekeningen te plaatsen over zaken binnen de vereniging. Zeker in de periode waarin Jan Boogaard voorzitter was, was dit voor onze voorzitter van die tijd een waardevolle bron van input.

Een mooi mens is van ons heengegaan, maar we kunnen dankbaar zijn voor wat hij voor zijn kluppie kon en wilde, betekenen.

Namens bestuur en leden S.V. Honselersdijk

Van Dijk Brouwer Installatietechniek