Dankwoord voor voetbaltrip naar Madrid
vrijdag 22 maart 2024

Wij ontvingen van de familie Zwinkels onderstaand bericht over hun voetbaltrip naar Madrid:

"Langs deze weg willen wij graag iedereen bedanken die aan de geweldige aktie heeft meegedaan om ons een mooie voetbaltrip naar het buitenland te kunnen laten maken.

We zijn naar Madrid gevlogen en hebben daar, onder de heerlijke Spaanse zon, genoten van de lekkere Spaanse keuken en drankjes.

Zondagavond was het dan zover, eerst nog even een afkoelingsdrankje met nog meer honselersdijkers, dan de wedstrijd Athletico Madrid-Barcelona, het affiche is al mooi en de wedstrijd werd dat ook, met een 0-3 uitslag!!

Nogmaals, iedereen hartstikke bedankt, wij hebben hier enorm van genoten en mooie herinneringen gemaakt!!!!

Richard, Bianca, Rick en Mark."

jem-id