Vanaf de bijvelden: S.V. Honselersdijk 4 wint van S.V. Honselersdijk 5
maandag 5 februari 2024

In een weekend waarin ons vlaggenschip niet in actie hoefde te komen stonden er diverse prachtige affiches op het programma bij de teams die wel de wei in mochten. Blikvanger op het programma van de lagere senioren was de titanenstrijd tussen S.V. Honselersdijk 4 en S.V. Honselersdijk 5, beide uitkomend in de reserve 4e klasse 04.

Het vierde elftal van S.V. Honselersdijk mocht als hoogst geklasseerde elftal en tevens favoriet 'op bezoek' bij gastheer S.V. Honselersdijk 5. In een doelpuntrijk duel wist het vierde haar favorietenstatus waar te maken. Uiteindelijk werd de driepunter met een 3-4 overwinning over de streep getrokken, waardoor S4 zichzelf terug vind op een 3e plaats op de ranglijst. S5 moet voorlopig genoegen nemen met een zeuvende plaats op de ranglijst.

Overige bijvelden
Op de overige bijvelden zagen we veel thuiswedstrijden. S6, S8 en S10 wisten mooie overwinningen te boeken op Sportpark De Strijphorst. S9 en S5 waren de enige thuisspelende teams die met lege handen achter zouden blijven op deze winderige voetbalzaterdag.

Bij de uitwedstrijden werden er weinig punten meegenomen naar de Dijk. Het Zeuvende wist knap een puntje uit het vuur te slepen bij de grote titelfavoriet KMD 4 (1-1) en het 11e kwam met een 3-4 nederlaag net tekort op bezoek bij MVV'27 11.

De uitslagen van de lagere senioren op een rijtje:
S4 - Honselersdijk 5 (u) 4-3
S5 - Honselersdijk 4 (t) 3-4