Afscheidswedstrijd Michel van Giesen op vrijdagavond 8 september
maandag 28 augustus 2023

Vrijdagavond 8 september neemt eerste elftalspeler Michel van Giesen met een afscheidsduel afstand van 15 seizoenen selectievoetbal bij onze club. Voor deze avond heeft Michel een team samengesteld van spelers en staf waarmee hij samengespeeld heeft in de afgelopen jaren bij Honselersdijk. Dit team neemt het op tegen de huidige selectie.

Michels carrière bij Honselersdijk begon op zijn 6e toen hij in de F training kreeg van zijn moeder Trudie. Op 18-jarige leeftijd debuteerde Michel bij het eerste elftal in een oefenwedstrijd tegen Verburch (1-1) en in het daaropvolgende seizoen maakte hij zijn eerste doelpunt in een doelpuntrijke wedstrijd tegen VUC (7-2 winst). In de daarop volgende seizoenen kende Michel vele hoogtepunten, waaronder 3 promoties en is het team opgeklommen van de 3e klasse naar de 1e klasse. Daarnaast speelde hij mee in wedstrijden tegen onder andere Sparta, Feyenoord en ADO Den Haag. In totaal kwam Michel tot 322 wedstrijden voor ons eerste elftal waarin hij 20 doelpunten heeft gemaakt. Op het oog lijkt Michel een lieve jongen, maar op het voetbalveld kon hij een steenharde verdediger zijn. Desondanks pakte hij als verdediger in 15 jaar tijd maar 26 gele kaarten en 2 rode.

Namens de gehele club willen wij Michel bedanken voor zijn jarenlange inzet in en voor de selectie. De afscheidswedstrijd zien wij als een mooi moment om Michel extra in het zonnetje te zetten! Uiteraard is iedereen dan ook van harte welkom op Sportpark de Strijphorst op vrijdag 8 september om de afscheidswedstrijd van Michel bij te wonen.

Het programma ziet er als volgt uit:
19:00 uur: Betreden van het veld
19:15 uur: Start wedstrijd (2x30 minuten)
20:30 uur: Officiële afscheidsmoment

Tot 8 september!