Techniektraining gaat weer bijna van start!
vrijdag 25 augustus 2023

Het voetbalseizoen is alweer in volle gang en de meeste teams hebben inmiddels alweer de eerste training(en) in de benen zitten. Naast dat er doordeweeks nu weer hard wordt getraind in teamverband, is het volgende maand ook weer tijd om te starten met de individuele techniektraining op de zondagochtenden!

De afgelopen twee seizoenen hebben ontzettend veel jeugdspelers gewerkt aan hun ontwikkeling tijdens de techniektraining en hun voortgang was goed terug te zien in de wedstrijden. Na het succes van de afgelopen seizoenen staan techniektrainers Dave Rombout, Stef van der Vlis en Thijs Verkade ook dit seizoen weer klaar om de jeugdspelers van S.V. Honselersdijk verder te helpen in hun ontwikkeling en extra plezier te laten beleven in het voetbal!

Na de laatste techniektraining heeft Dave niet stil gezeten en heeft hij zijn eigen voetbalschool - Rombout Academy - opgezet om jeugdspelers nog meer kwaliteit en uitdaging te kunnen bieden. Als vereniging zijn we erg blij dat Rombout Academy vanaf aankomend seizoen de techniektrainingen gaat verzorgen. Het is mooi om te zien dat Dave, Stef en Thijs, jongens van de club, zich inzetten door met techniektraining en diverse activiteiten meer plezier te bieden aan de jeugd.

Wat kunnen de spelers verwachten van de techniektraining?
De techniektraining is er voor alle jeugdspelers van 6 t/m 16 jaar, zowel spelers/speelsters van binnen en buiten de club zijn vrij om zich aan te melden. Alle trainingen zijn op zondagochtend en vinden plaats op de kunstgrasvelden, in de Sosefhal en zelfs op straat om de bal zo goed mogelijk te leren inschatten en controleren. Spelers kunnen ervoor kiezen om zich aan te melden voor 10 of 20 trainingen in het aankomende seizoen. De trainingen duren 60 minuten en worden onderbouwd door de wereldbekende Coerver Methode waarin Dave, Stef en Thijs in het afgelopen halfjaar hun diploma’s hebben behaald.

We verwachten dat ook dit seizoen weer veel jeugdspelers aan de slag gaan met hun techniek op zondagochtend en wensen de spelers en trainers veel succes in het aankomende seizoen!

Inschrijven voor de techniektraining kan tot uiterlijk 1 september, op 17 september zal het techniek seizoen van start gaan. Wil je graag meedoen aan de techniektraining of wil je meer informatie over de methode, datums, tijden, aanbod en de werkwijze van Rombout Academy? Alles is te vinden op de website: www.romboutacademy .nl. en voor vragen kun je terecht bij Dave via info@romboutacademy.nl.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek