S.V. Honselersdijk goed vertegenwoordigd bij Westlands Elftal
vrijdag 14 juli 2023

Naast de vorig jaar al geselecteerde Honselersdijkers Tom van Veen en Steyn de Bruijn zijn voor komende augustus ook nieuwkomer Sean van der Stap en de beste keeper van het Westland Quinten van der Helm geselecteerd voor het Westlands Elftal. Laatstgenoemde is verhinderd door vakantie en kan helaas zijn selectie niet verzilveren.

Op zaterdag 5 augustus 11.00 uur start de voorbereiding van onze eigen selectie middels een training met aansluitend een lunch. Op dezelfde dag speelt het Westlands Elftal een oefenwedstrijd tegen ADO Den Haag O21 om 14.30 uur bij VV Verburch in Poeldijk. Op dinsdag 8 augustus om 20.00 uur is R.K.V.V. Westlandia (zondag) in Naaldwijk de gastheer. Voorafgaand aan deze wedstrijden traint het Westlands Elftal op het complex van R.K.V.V. Westlandia.

Van der Meer verzekeringen