S.V. Honselersdijk valt in de prijzen tijdens Westlands Voetbalgala
dinsdag 11 juli 2023

Afgelopen maandagavond 10 juli 2023 vond het Westlands Voetbalgala plaats in Poeldijk traditioneel bij Unicum Elzenhagen. Net als vorig seizoen viel onze mooie club in de prijzen.

Onder toeziend oog van zijn vriendin ontving onze 1ste elftal keeper Quinten van der Helm uit de handen van voormalig keeper van Sparta en ADO Den Haag Arjan van der Kaay, de prijs van beste keeper van het Westland. Daarmee liet hij onder andere voormalig Honselersdijker Dahley le Duc achter zich.

Aanvaller en ras Honselersdijker Steyn de Bruijn dong mee om de prijs speler van het jaar. Vorig seizoen viel hij ook al in de prijzen en ging met de 2de prijs als talent van het jaar ervandoor en liet hiermee Sean van der Stap achter zich, welke komend seizoen aansluit bij de selectie van nieuwe hoofdtrainer Pim van der Hoorn. In een interview met wethouder Anko Goudswaard prijsde Steyn het oranje collectief als kracht van de Honselse ploeg. Waar vorig seizoen vader Willem de Bruijn de prijs in ontvangst moest nemen vanwege vakantie, was het dit jaar Steyn zelf die de 3de prijs overhandigd kreeg .

Via deze weg willen wij de organisatie in de personen van Hans Bos en Aad Moerman bedanken voor wederom een mooie avond, welke een promotie voor het Westlands voetbal is.

Als S.V. Honselersdijk zijn we super trost dat echte Honselersdijkse jongens onze mooie club wederom op de kaart hebben gezet. Van harte gefeliciteerd met de prijzen en wij kijken reikhalzend uit naar het nieuwe seizoen!

Prins Group