Bedankt allemaal​
zondag 23 april 2023

Afgelopen week heb ik helaas moeten stoppen om gezondheidsredenen als directeur bedrijfsvoering van deze mooie club S.V. Honselersdijk. Als je 20 jaar elke dag met plezier naar je werk gaat is dat best even slikken, maar het is niet anders. En de club moet verder en dan is het beter dat er een opvolger voor mij komt en het op zijn of haar manier verder oppakt. Want sinds ik in februari 2022 de diagnose kreeg van die verschrikkelijke rot ziekte heb ik heel veel te danken aan o.a. Stichting de drie essen, bestuur, kantine-commissie en de vrijwilligersgroep die zich volop hebben ingezet en nog dat de hele accommodatie er weer netjes en verzorgd uitziet, dank daarvoor.

Ik ben ook zeer vereerd dat ik op zaterdag 4 maart in het bijzijn van mijn gezin en clubmensen benoemd ben tot erelid van S.V. Honselersdijk, die waardering doet mij en mijn gezin goed. Tot slot dank voor alle reacties van medeleven in de vorm van kaarten, bloemen en via sociale media, het heeft mij en mijn gezin heel veel goed gedaan.

Vier het leven en pluk de dag.

Ab van Dijk

jem-id