Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - DSO: Kwekerij Duijvestijn
vrijdag 21 april 2023

Zaterdagmiddag komt de koploper op bezoek bij ons eerste elftal! Op Sportpark de Strijphorst ontvangt S.V. Honselersdijk om 14:30 uur het vlaggenschip van DSO uit Zoetermeer. Neemt DSO de punten mee naar Zoetermeer of houden we ze in Honselersdijk? Einde van de middag weten we wie er 3 punten bij mag schrijven.

Ons tweede elftal speelt die dag tegen DSO 2. Gezien de stand op de ranglijst (SVH 6e en DSO 12e) zou je aannemen dat de thuisploeg hier de beste kansen heeft. Wie het weet, mag het zeggen!

Sponsor van de wedstrijdbal van de thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen DSO is Kwekerij Duijvestijn. En … voor bijzondere tomaten moet je hier zijn! De dagelijkse leiding van deze ruim 5,5 hectare grote kwekerij is in handen van Nico en Nick Duijvestijn en Mark van der Voort. Zij telen drie soorten tomaten: de Coeur de Boeuf, te herkennen aan zijn opvallende vorm, Red Egg pruimtomaten en de snoeptomaten Tommies. Naast tomaten telen zij tegenwoordig ook potplanten. Kwekerij Duijvestijn werkt op beide locaties met een jong team en zij zijn altijd op zoek naar enthousiaste scholieren/studenten!

Het bieden van goede service, het hanteren van een hoge mate van flexibiliteit en het nastreven van de juiste kwaliteit is waar zij zich als moderne kwekerij graag mee willen onderscheiden.

Naast jonge ondernemer is Nick al jarenlang speler in onze selectie. Bij deze mannen zit het wel goed met het oranje hart. Wij zijn dan ook blij dat deze goedlachse ondernemers deze week balsponsor zijn. Op naar twee overwinningen tegen DSO!

Tot zaterdag!

jem-id