Oranjefeest in de Sosefhal: hulp gezocht door Honsels Oranje Team
donderdag 20 april 2023

Ook dit jaar is het gelukkig het Honsels Oranje Team wederom gelukt om een feestelijk programma te organiseren rondom Koningsdag. Traditiegetrouw starten de festiviteiten met een optreden van ‘t Heijdse Vismaatjeskoor op maandag 24 april in zalencentrum Hemelsblauw. Op donderdag 27 april is de Honselse Koningslunch in Wijkcentrum De Hunselaer (aanmelding verplicht). ’s Middags om 13.30 uur starten de spelletjes op sportpark De Strijphorst. Natuurlijk ontbreken dit jaar ook de sportieve workshops van Dreams voor kinderen vanaf 8 jaar niet! De spellen sluiten om 17.00 uur, de kantine is geopend tot 18.00 uur (laatste ronde: 17.30 uur).

Wij zijn nog hard op zoek naar vrijwilligers die met Koningsdag bij een spelletje willen staan!
Wil jij ons helpen? Neem contact met ons op. Ook als je op zoek bent naar een maatschappelijke stage kun je bij ons terecht! Ook zoeken wij vrijwilligers die willen helpen met de organisatie van dit jaarlijkse feestje. Wij vragen hiervoor uw aandacht, want de nood is hoog! Zin om een aantal uurtjes per maand bij te dragen?

Kijk op onze site voor meer informatie: http://www.honselsoranjeteam.nl

Condubouw