DCVH brengt bezoek aan Lievaart Slaghuis Pallethandel
dinsdag 18 april 2023

Vrijdag 14 april j.l. waren wij met DCVH op bezoek bij Lievaart Slaghuis Pallethandel. Een van de leden van DCVH. We werden ontvangen met koffie waarna Kim Slaghuis via een quiz onze kennis van het bedrijf testte, leuk om te zien hoe fanatiek iedereen wordt. Onze voorzichter Erwin van de Mark wist de meeste antwoorden goed te beantwoorden.

Charles Slaghuis nam het van Kim over en vertelde het een en ander over de geschiedenis van het bedrijf, een heel interessant kijkje in de begin dagen van deze onderneming, waarbij er regelmatig “O ja” te horen was.

Als laatste nam Carlo Slaghuis het woord en vertelde over het heden en de toekomstplannen van Lievaart Slaghuis. Een mooi verhaal waaruit de milieuvriendelijke ambitie van deze onderneming goed duidelijk werd.

Tijdens deze presentatie ontstond er een actieve interactie plaats met een aantal andere leden van DCVH over de pallethandel en AFG. Hieruit bleek duidelijk dat de firma Lievaart Slaghuis geen onbekende is binnen onze leden van de Club van Honsel.

Daarna kregen kregen we ook nog een rondleiding over het imposante terrein van de firma, 20.000m2 buiten terrein helemaal vol met pallets en technische apparaten. We kregen een goed beeld over de werkzaamheden die hier worden uitgevoerd, van het sorteren tot het repareren en vernietigen van pallets. Alle ins & outs zijn ons uitgelegd waarbij we onder de indruk waren van de pallet fabricage robot. Deze robot produceert pallets waarbij de constante kwaliteit en productie snelheid duidelijk naar zichtbaar werden.

Het uitje dat werd afgesloten met een heerlijk buffet en drankje waarbij er heel ongedwomgen kon worden bijgepraat.

Namens DCVH ontvingen onze gastheren en gastvrouw een Lova Plant van Kwekerij Zeurniet.

Charles, Carlo en Kim
Hartelijk dank voor de gastvrijheid !!

Prins Group