Knappe overwinning voor S.V. Honselersdijk op bezoek bij SV Den Hoorn
dinsdag 31 januari 2023

Afgelopen zaterdag heeft het eerste elftal van S.V. Honselersdijk een knappe overwinning behaald in de uitwedstrijd bij regiogenoot SV Den Hoorn. In een boeiende wedstrijd wisten de bezoekers uit Honselersdijk op een 0-2 voorsprong te komen door 2 doelpunten van aanvaller Tom van Veen.

In de tweede helft begon SV Den Hoorn met een offensief om de Honselse defensie te doorbreken. Na lang aandringen verdiende de thuisploeg hiermee de aansluitingstreffer: 1-2. Naarmate de spanning toenam, werd ook S.V. Honselersdijk steeds gevaarlijker. Waar de thuisclub hoopte op een gelijkmaker, vielen er juist nog 2 doelpunten aan de andere kant van het veld. Het waren invallers Brian Valstar en Ben Wagener die de wedstrijd in het slot gooiden: 1-4.

Een prachtige overwinning van het elftal van trainer André Lourens, dat hiermee de weg naar boven is ingeslagen en inmiddels aansluiting weet te vinden met de middenmoot van de 1e klasse. Komende zaterdag wacht de thuiswedstrijd tegen HVV.

Tot zaterdag!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek