Balsponsor S.V. Honselersdijk - DHC: Van der Mark Ketelonderhoud
zaterdag 21 januari 2023

Vanmiddag trapt het eerste elftal om 14:30 uur weer af voor de eerste thuiswedstrijd na de winterstop. Na een nuttig trainingskamp in Albufeira is de Portugese zon weer ingeruild voor de eigen trainingsvelden en zal morgen DHC de tegenstander zijn op Sportpark de Strijphorst. Tegen deze Delftse laagvlieger zal het team van trainer André Lourens alles op alles zetten om de drie broodnodige punten in Honselersdijk te houden.
Ook deze week wordt de wedstrijdbal weer gesponsord door een mooi bedrijf: Van der Mark Ketelonderhoud.

Van der Mark Ketelonderhoud is een trots familiebedrijf en al meer dan 50 jaar een bekende speler in het onderhoud van alle soorten ketels. Waar de focus in het verleden vooral op de tuinbouw lag heeft Van der Mark Ketelonderhoud zich ondertussen steeds verder kunnen ontwikkelen en heeft het nu ook naam gemaakt in andere branches buiten het Westland. Geen uitdaging is te gek en dat heeft geleid tot opdrachtgevers zoals ziekenhuizen, wasserijen, tankopslag- en overslagbedrijven en diverse bedrijven uit de voedingsmiddelenindustrie.

Het is mooi om te zien dat ook de tuinbouwsector niet stil staat. Met het winnen van aardwarmte komt het nodige kijken en het is voor Van der Mark Ketelonderhoud gaaf om aan verschillende projecten een steentje bij te mogen dragen. Door alle ervaringen die de afgelopen 50 jaar zijn gedaan, maar ook alle ervaringen die vandaag de dag worden gedaan kunnen wij wel zeggen dat we een perfecte partner zijn voor industriële installaties.

Van der Mark Ketelonderhoud is trots om aanstaande zaterdag de balsponsor te mogen zijn bij de wedstrijd van ons vlaggenschip tegen DHC.

Prins Group