Supporters mee op trainingskamp: dag 4
zondag 8 januari 2023

Gisteravond allemaal semi op tijd naar bed zorgt voor okselfrisse mannen aan de ontbijttafel, dit was ook nodig want vandaag staat het afsluitende toernooi op het programma met om 9.30 uur de eerste wedstrijd. Met z'n allen om 9 uur richting sportpark alwaar we, net als in dat bekende liedje, een plaatsje in de zon zoeken waar het zo gezellig is. De weergoden zijn ons goed gezind deze week dus dat ging weer lukken.

Eerste wedstrijd prima gespeeld, 0-0. Tweede wedstrijd door arbitrale blunders 3-0 verloren. Derde wedstrijd ook weer leuk, helaas 2-1 verloren onder andere door een gemiste pingel maar gelukkig werd de eer gered door Branco. Na de prijsuitreiking kwamen onze buren uit Kwintsheul trainen dus dat werd nog een gezellige boel. Uiteraard toch maar weer naar onze Italiaanse vrienden voor een happie en een drankie, daar zijn we eenmaal aan gewend.

Even opfrissen en met de hele club naar club Celebration om een prima verlopen trainingskamp op een waardige manier af te sluiten.

Einde dag 4

Prins Group