Voetbalquiz na spannende strijd gewonnen door "De Duitsers"
zondag 4 december 2022

Afgelopen vrijdag was het tijd voor een spannende strijd in de kantine van S.V. Honselersdijk. Tijdens de voetbalquiz streden 28 teams in een bomvolle kantine om de overwinning. De gezelligheid voerde de boventoon, maar stiekem waren alle teams meer dan fanatiek bezig om er met de felbegeerde overwinning vandoor te gaan.

De sportieve strijd tussen de "oude" en "jonge" generatie werd uiteindelijk gewonnen door de eerstgenoemde. Het team genaamd "De Duitsers" mocht zichzelf kronen tot de winnaar van de voetbalquiz van S.V. Honselersdijk. Toch wel een mooie opstekers voor de Duitsers, die eerder deze week nog werden uitgeschakeld op het WK. Uit handen van de presentatoren Tim Post en Mark Post ontvingen de winnaars een mooie tegoedbon van de Family Treffers.

De winnaars werden op de hielen gezeten door de jonge generatie, het was namelijk het team "Niggas in Honselersdijk" dat er met de tweede plek vandoor ging. Hiervoor kregen zij een tegoedbon van Café Bij 't Hof, zodat zij op voetbalavonden nog eens wat kennis op kunnen doen in de kroeg. Het podium werd compleet gemaakt door "FC Barry", dat door het beter invullen van de benaderingsvraag net aan boven "Romano Denneboom Fanclub" bleef.

We kunnen terugkijken op een gezellige avond in een bomvolle kantine, dat zonder meer voor herhaling vatbaar is. Namens de organisatie bedanken we alle teams voor hun deelname, hopelijk tot een volgende editie in de kantine van S.V. Honselersdijk.

De uitslag van de voetbalquiz:
1. De Duitsers
2. Nigga’s in Honselersdijk