Vrijwilligers gezocht voor Kerstrad: draai jij een rondje mee?
vrijdag 2 december 2022

Over iets meer dan 2 weken is het tijd voor de dag waar heel Honselersdijk en omstreken naar aftelt: Het Kerstrad. Het evenement keert na 2 jaar afwezigheid eindelijk weer terug in de Sosefhal. De organisatie draait op volle toeren, maar heeft nog wel een belangrijke vraag aan jullie.

Het Kerstrad bestaat niet zonder de grote groep vrijwilligers. Zonder de vrijwilligers is het niet mogelijk om het rad draaiende te houden. Vandaar dat de organisatie aan jullie vraagt: draai jij een rondje mee?

We zoeken nog diverse vrijwilligers die kort een rondje mee willen draaien achter de bar, bij de garderobe of op een andere plek. Draai jij met ons mee?

Wanneer je ons uit de brand helpt, helpen we jou aan een felbegeerde kaart voor het Kerstrad. Mooie deal, toch?

Aanmelden als vrijwilliger kan via pr@svhonselersdijk.nl of via 0623009371.

Tot zaterdag 17 december, tot Kerstrad!

Zoomin'