Eerste elftal op eigen terrein onderuit tegen Valken'68
maandag 21 november 2022

Afgelopen zaterdag wist het eerste elftal van S.V. Honselersdijk de thuiswedstrijd tegen Valken'68 helaas niet om te zetten in een overwinning. Net als tijdens de uitwedstrijd van vorige week tegen VUC ging het elftal van trainer André Lourens kopje onder: 2-4. Dit betekent dat tot nu toe helaas geen aansluiting wordt gevonden met de middenmoot van de eerste klasse.

Onder winterse omstandigheden wisten de oranjehemden een betere wedstrijd op de (natte) grasmat neer te leggen. Na het openingsdoelpunt van de bezoekers wist de Honselse formatie terug te krabbelen via de gelijkmaker van Steyn de Bruijn. Helaas wist het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk niet goed uit de kleedkamers te komen en stond het rond de 63e minuut met 1-3 achter. Nadat bij een 1-4 stand de bezoekers door een rode kaart met 10 man de wedstrijd af moesten maken, wist Nigel Hendriks de eindstand op 2-4 bepalen.

Helaas geen punten voor de formatie van trainer André Lourens, maar gelukkig dient de eerste mogelijkheid tot revanche zich weer snel aan. Dinsdagavond gaat het eerste elftal namelijk voor de bekercompetitie op bezoek bij competitiegenoot Wippolder. Om 20:00 uur zal er afgetrapt worden voor de bekerwedstrijd.

Komende zaterdag speelt het eerste elftal in Zoetermeer de uitwedstrijd bij DSO.

Foto's: Koos Ophorst

Zoomin'